كسب درآمد از اينترنت كسب درآمد از اينترنت .

كسب درآمد از اينترنت

راه هاي كسب درآمد از اينترنت

گر شما هم مي‌خواهيد سهمي از بازار ميليارد دلاري وب را به خود اختصاص دهيد، بايد حرفي تازه براي گفتن داشته باشيد. وقتي فيس‌بوك توسط مارك زاكربرگ راه اندازي شد، چيزي شبيه به آن در وب وجود نداشت او از اين راه به ثروت ۱۷.۵ ميليارد دلاري رسده است!

مارك زاكربرگ

ناشناسي به نام درو هيوستن روزي به اين نتيجه رسيد كه از راه ايجاد فضاي ذخيره‌سازي آنلاين مي تواند پول خوبي به دست بياورد، به همين دليل Dropbox را ساخت كه تنها در سال ۲۰۱۱ موفق شد به درآمد ۲۴۰ ميليون دلاري دست پيدا كند!
به اين ترتيب، مي‌توان اينترنت را به سفره گسترده اي تعبير كرد كه هر‌كس با كمي خلاقيت و البته دسترسي به امكانات لازم، مي‌تواند از آن بهره‌اي ببرد.

بي ترديد كسب درآمد از اينترنت و امكانات لازم جهت اين امر در كشور ما بسيار كمتر از كشورهاي پيشرفته است، با اين حال در ادامه به معرفي روش‌هايي مي پردازيم كه اين روزها بسياري از كاربران اينترنت را يك‌شبه پولدار كرده است .

ويدئوي ويروسي بسازيد !
به ويدئوها و كليپ‌هايي كه توسط ميليون‌ها كاربر ديده يا به اشتراك گذاشته شده‌اند ويدئوي ويروسي گفته مي شود.

ويدئوي ويروسي

لازم نيست حتما ويدئوئي كه تهيه مي كنيد كليپ موسيقي باشد (هر چند اين مورد هم خوب جواب مي‌دهد)، حتي ويدئوهايي شخصي از فرزند بانمك، حيوان خانگي بازيگوش، رخداد طبيعي شگفت‌انگيز و خلاصه هر چيزي كه ممكن است براي همگان جذاب باشد، مي‌تواند به ويدئويي ويروسي با ده‌ها ميليون بيننده بدل شود.
پس از اينكه ويدئويي ويروسي شد، معمولا يوتيوب (YouTube) با صاحب آن تماس مي‌گيرد و پيشنهاد شراكت مي‌دهد. از اين پس ۵۰ درصد درآمد حاصل از آگهي‌هايي كه در صفحه‌ مربوط به ويدئو نمايش داده مي‌شود، به حساب صاحب ويدئو ريخته خواهد شد. پدر كودكي به نام ديويد ويدئوي بسيار مشهوري به نام «ديويد بعد از دندان‌پزشكي» تهيه كرد كه تنها از طريق يوتيوب، ۱۰۰ هزار دلار برايش درآمد داشت!

ويدئوي ويروسي

فروش وسايل:
سايت‌هاي معروف زيادي وجود دارند كه به كاربران امكان مي دهند لوازم شخصي خود را از طريق سايت بفروشند( مانندCraiglist و eBay‌ ) حتما از وجود اين سايت‌ها آگاه هستيد، اما آيا مي‌دانستيد با استفاده از اين سايت‌ها مي‌توان ميليونر شد؟

سوفيا آموروسو

خانمي به نام سوفيا آموروسو كه اكنون فروشگاه لباس آنلاين معروفي دارد، كار خود را با فروش لباس در eBay شروع كرد. او پس از جمع كردن تعداد زيادي هوادار، سايت شخصي خودش را راه انداخت كه اكنون ۱۳۰ ميليون دلار مي‌ارزد و پيش‌‌بيني‌ مي‌شود درآمد اين سايت امسال به ۱۲۸ ميليون دلار برسد! از اين‌گونه سايت‌ها كه به كاربرانش امكان مي‌دهد اجناس گوناگون و حتي دست دوم را بفروشند بسيار زياد شده است. اين‌گونه خدمات مي‌تواند براي كساني كه قصد دارند بدون سرمايه‌ زياد كسب و كار جديدي راه بيندازند ايده‌آل هستند.

تبديل خلاقيت به پول:
تقريبا بيشتر كاربران اينترنت محتواهاي رسانه‌اي توليد مي‌كنند. بر اساس تازه ترين گزارش ها، تخمين زده مي‌شود روزانه ۳۷۵ ميليارد عكس ديجيتال گرفته مي‌شود و هر دقيقه ۷۲ ساعت ويدئو در يوتيوب آپ‌لود مي‌شود! آيا مي‌دانستيد كه مي‌توانيد از اين عكس‌ها پول درآوريد؟

به تازگي سايتي به نام Paya توسط شركتي به نام T۳Media افتتاح شده است كه به كاربرانش امكان مي‌دهد تصاوير و ويدئوهاي خود را از طريق ۲۵۰ پلتفرم از جمله فيس‌بوك و يوتيوب، در سايت آپلود كنند و به فروش برسانند. محتوا به هر قيمتي كه فروخته شود، ۸۰درصد آن متعلق به صاحبش است.

Paya
سايت ديگري به نام Gumroad هست كه در آن مي‌توانيد هر چيزي را كه خودتان ساخته‌ايد بفروشيد، از آهنگ و برنامه رايانه‌اي گرفته تا كتاب. سايت تنها ۵ درصد قيمت فروش را برمي‌دارد و به همين دليل مكاني ايده‌آل براي تبديل كردن خلاقيت به پول است.

هر چيزي را كه خودتان ساخته‌ايد بفروشيد

وبلاگ‌داري :
بلاگرهايي زيادي وجود دارند كه موفق شده‌اند نوشته‌هاي خود را به پول تبديل كنند.

نخستين گام، ايجاد كردن وبلاگي براي نوشتن درباره‌ موسيقي، فيلم، مد، كسب و كار و خلاصه هر موضوع مورد توجه‌ است. مطالب شما بايد آنقدر جذاب باشد كه بتواند خوانندگان زيادي را جذب كند و اگر تعداد خوانندگان خيلي زياد شود، كم كم سر و كله‌ شركت‌هاي بزرگ براي خريدن وبلاگ شما پيدا مي‌شود. شايد اين روش ميليونر شدن به نظرتان عجيب و ناممكن بيايد، اما Johns Wu صاحب Bankaholic.com موفق شد با همين روش، وبلاگ خود را به مبلغ ۱۴.۹ ميليون دلار به شركت Bankrate‌ بفروشد. Online Income
وبلاگ فني TechCrunch، مثال خوب ديگري در اين زمينه است. شركت بزرگ AOL اين وبلاگ را در سال ۲۰۱۰ به قيمت ۳۰ ميليون دلار از صاحبش خريد تا او را يك‌شبه به ميليونر تبديل كند.

يكي ديگر از راه‌هاي خوب براي تبديل كردن نوشته‌ به پول، بازاريابي Affiliate از طريق برنامه‌هايي مانند Amazon Affiliates است. در اين‌گونه بازاريابي، صاحب وبلاگ لينكي از محصولي مشخص را در سايت خود مي‌گذارد و هر‌كسي كه از طريق اين لينك به سايت فروشنده (مثلا آمازون) برود و محصول را بخرد، درصدي از فروش به صاحب وبلاگ خواهد رسيد.


برچسب: ، بازاريابي Affiliate، ويدئوي ويروسي، چگونگي تبديل خلاقيت به پول، كسب درآمد ازفروشگاه لباس آنلاين، كسب درامد از وبلاگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۱۸:۵۴ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :