كسب درآمد از اينترنت كسب درآمد از اينترنت .

كسب درآمد از اينترنت

پنل اس ام اس چيست

مي‌پرسيد سامانه پيام كوتاه چيست ؟ پنل اس ام اس يا پنل پيامك يك نرم افزار تحت وب است كه به كاربر اجازه ارسال و دريافت پيامك تبليغاتي انبوه را به صورت تكي و انبوه به شما مي‌دهد.

اگر بخواهيم ساده بگوييم ، شما با خريد پنل اس ام اس يا پنل پيامك در يك سامانه پيام كوتاه مي‌توانيد به ارسال ، دريافت و مديريت پيامك هاي خود به صورت انبوه بپردازيد.

سامانه پيامك

هدف اول سامانه پيامك مخابرات ، ايجاد يك سامانه پيامكي آسان و كاربردي جهت ارسال پيامك تبليغاتي انبوه توسط تمام كسب و كارهاي مختلف است.

سيستم پيام كوتاه مخابرات به هيچ نوع نرم افزار و دستگاه جانبي احتياج ندارد و حتي براي استفاده از خدمات پيامكي آن ، نيازي به دسترسي مداوم به اينترنت نيست.

چرا ؟ چون اين سيستم پيامكي مي‌تواند اس ام اس هاي تبليغاتي انبوه شما را در زمان‌هاي از پيش تعيين شده هم ارسال نمايد.

مخابرات به سلايق و نيازهاي مشتريان خود احترام مي‌گذارد و افتخار دارد كه در طول ۵ سال گذشته توانسته خدمات پيامكي خوبي به آنها ارائه دهد و از هر نظر رضايت آنها را جلب نمايد.

دقيقاً به دليل همين احترام است كه ما اقدام به فروش پنل هاي پيامكي مختلفي با امكانات و قيمت هاي مختلف كرده‌ايم تا كاربران بتوانند بر اساس بودجه و نياز خود، اقدام به خريد پنل اس ام اس نمايند

هنگام خريد پنل اس ام اس ، به نيازهاي خود فكر كنيد. در صورتي كه قصد ارسال اس ام اس تبليغاتي انبوه با تعداد بالا را داريد

بهتر است كه يك پنل پيامكي بزرگتر را خريداري كنيد تا تعرفه ارسال شما كمتر شود و در نهايت، در هزينه تبليغات پيامكي خود صرفه جويي كرده باشيد.

همچنين، وقتي كه قصد استفاده از امكانات بخصوصي را داريد، پيشنهاد ما خريد پنل پيامك بزرگتري است . چرا كه پنل هاي پيامكي بزرگتر، امكانات بيشتري در اختيارتان مي‌گذارند.

البته ، ملي پيامك كاربراني كه قصد ارسال پيام كوتاه تبليغاتي كمتري هم دارند را فراموش نكرده است و براي رفع نيازهاي آنها، اقدام به فروش پيامك سفيد و ارسال به بلك ليست كرده است

كه دقيقاً با توجه به نياز اين كسب و كارها تنظيم شده‌اند . در صورتي كه قصد داريد ارسال پيامك به شماره هاي بلك ليست داشته باشيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۴:۳۷ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :