كسب درآمد از اينترنت كسب درآمد از اينترنت .

كسب درآمد از اينترنت

چه قدر مي توانيد از اينترنت درآمد كسب كنيد؟

كسب درامد2

پاسخ اين سوال بي نهايت است.

بله، در كسب درآمد از اينترنت هيچ حد و مرزي وجود ندارد. سقف موفقيت شما بي نهايت است و فقط به ميزان تلاش و بلند انديشي شما بستگي دارد. در اين حرفه بر خلاف شغل هاي معمولي كه حقوق شما كاملا محدود است، اينجا مي توانيد هر چه قدر كه دوست داريد از اينترنت درآمد كسب كنيد.

اين هم چند نمونه از درآمد من است براي نشان دادن اينكه شما هم مي توانيد به درآمد دلخواه خود دست يابيد…

چك درآمد از تبليغات گوگل ادسنس:

گوگل ادسنس

صفحه ي حساب درآمد من در سايت كليك بانك:

حساب درآمد
عكس محل سكونت من در مالزي در مجتمع زيبا و معروف Armanee Terrace:

درآمد اينترنتي

تجارت از طريق اينترنت

كاريابي در اينترنت
اين هم عكس ماشين من: ‪(‬Toyota Vios‪)‬

ماشين

همان طور كه مي بينيد، شما هم مي توانيد از طريق كسب درآمد اينترنتي به زندگي رويايي خود دست يابيد. هيچ حد و مرزي براي موفقيت شما وجود ندارد و امكان افزايش درآمد شما در اين حرفه بي نهايت است.

و حالا قبل از اين كه برويم سراغ كشف بهترين راه هاي درآمد اينترنتي، يك راز مهم وجود دارد كه شما مي خواهيد بدانيد…
آيا مي دانيد؟ يك راز مهم در مورد سايت هاي كسب
درآمد از اينترنت كه ممكن است ندانيد…

مي دانيد چرا سايت هاي مختلفي كه ديده ايد نتوانسته اند به شما كمك كنند كسب درآمد كنيد؟
حقيقت اين است كه اكثر اين سايت هاي آموزشي براي كسب درآمد در اينترنت توسط كساني ايجاد شده اند كه خودشان هم دقيقا رمز و رموز درآمد اينترنتي را نمي دانند. بله، خيلي از آنها هنوز خودشان هم درآمد چنداني كسب نكرده اند و تجربه ي موفقي در اين حرفه ندارند. پس چه طور مي توانند به شما چيزي را كه خودشان هم نمي دانند آموزش دهند؟!
اگر راه و روش آنها كار مي كرد كه اول خودشان پولدار مي شدند. درست نمي گويم؟

اين مثل اين است كه دوست شما كه خودش اصلا در رانندگي مهارت ندارد و به تا به حال ۵۰۰ بار تصادف كرده است بخواهد به شما رانندگي ياد دهد. شما چه خواهيد گفت؟

به همين دليل راز موفقيت در كسب درآمد اينترنتي اين است كه كسي را پيدا كنيد كه خود قبلا سال هاست در اين كار موفق است و ميليون ها تومان در ماه درآمد كسب مي كند، و بعد رمز و رموز كار را از اين شخص كشف كنيد. اين طور بيشتر با عقل و منطق جور در نمي آيد؟

آن وقت متعجب خواهيد شد كه چه قدر كسب درآمد اينترنتي آسان و سريع است. فقط كافي است بدانيد چه مسيري را طي كنيد. همين و بس.

و اين دقيقا همان دليلي است كه من امروز اينجا با شما هستم تا با كمك تجربه ي موفق سه ساله خود به شما كمك كنم هر چه سريع تر در اينترنت به درآمد دلخواه خود برسيد.

تفاوت روش هايي كه شما در اين سايت با آن آشنا مي شويد با ساير سايت ها اين است كه همه ي اين نكات طبق تجربه ي واقعي در بيش از ۳ سال به دست آمده و بر خلاف سايت ها ي ديگر تئوري نيست. پس با كمك آنها شما مي توانيد خيلي سريع تر و مطمئن تر در كسب و كار اينترنتي خود موفق شويد و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جويي كنيد.

شما كدام يك از اين سه راه را انتخاب مي كنيد؟

وقتي كه صحبت به كسب درآمد از اينترنت مي رسد، شما ۳ گزينه براي انتخاب داريد…

راه اول: كلا فكر كسب و كار اينترنتي را از فكر تان بيرون كنيد.

مي توانيد مشغول يك كار معمولي شويد و تا آخر عمرر زير دست رييس سخت گير و بد اخلاق تان كار كنيد. البته در نظر داشته باشيد كه با توجه به شرايط غير قابل پيشبيني اقتصادي در ايران و كمبود فرصت شغلي، ممكن است دير يا زود شغل خود را هم از دست دهيد. آن وقت بعد از آن با اين گراني و تورم چه كار مي كنيد؟!

اگر واقعا آينده كاري تان و موفقيت در كسب درآمد عالي براي تان مهم است، پس اين راه چندان درخشان به نظر نمي آيد، درست است؟ پس به راه حل بعدي مي رسيم…

راه دوم: جستجو را ادامه دهيد به اميد اينكه راه كسب درآمد اينترنتي را پيدا كنيد

كسب درآمد اينترنتياين راه خيلي بهتري است. اما اين تازه اول كار است. از كجا مي خواهيد رمز و رموز كسب درآمد را كشف كنيد؟ چگونه شروع كنيد؟ از چه راه هايي بهترين درآمد را مي توانيد كسب كنيد؟ اين ها همه سوال هاي مهمي هستند كه شما را سرگردان مي كند.

پس باز هم به تلاش خود ادامه مي دهيد و به ۱۰۰ ها سايت ديگر مراجعه مي كنيد. ماه ها روش هاي بي فايده را امتحان مي كنيد بدون اين كه هنوز به درآمد دلخواه خود رسيده باشيد. از آنجايي كه هر كدام از اين سايت ها يك چيزي مي گويند، شما را بيشتر سرگردان مي كنند.

در آخر چشم باز مي كنند مي بينيد كه يك سال گذشته است و هنوز ۱۰۰ دلار هم درآمد كسب نكرده ايد.

همه ي اينها برايتان آشنا نمي آيد؟

اين راهي است كه اكثر كساني كه دنبال كسب درآمد در اينترنت هستند مي روند. اما شما باهوش تر از اين هستيد، مگرنه؟ شما ارزش وقت خود را مي دانيد و مي خواهيد خيلي سريع تر موفق به كسب درآمد عالي شويد. درست نمي گويم؟

پس اين پاسخ شماست…

راه سوم: رموز مطمئن درآمد اينترنتي را از يك كارشناس با تجربه كشف كنيد و ده برابر سريع تر موفق شويد!

كسب درآمد اينترنتي

راه سوم كه ساده ترين و مطمئن ترين راه است به شما كمك مي كند ماه ها موفقيت خود را به جلو بياندازيد. وقتي شما راز ها و ميان بر هاي موفقيت در اين حرفه را از كسي كه سال ها تجربه دارد ياد بگيريد، در وقت خود بي نهايت صرفه جويي مي كنيد و حتما به سرعت به درآمد عالي دست پيدا مي كنيد.

وقتي كسي را در كنار تان داشته باشيد كه با همه ي مسير ها و ميان بر ها آشناست، شما مي توانيد خيلي آسان تر و سريع تر به مقصد برسيد. كسي كه به شما كمك مي كند و پاسخ تمام سوالات تان را به راحتي برايتان آشكار مي كند.

به جاي آزمايش و خطا يا تكيه بر شانس، چرا از روش هاي مطمئن و سريع تر استفاده نكنيد؟ چرا به جاي يك سال در يك هفته شروع به كسب درآمد دلخواه خود نكنيد؟ بله، شما مي توانيد.

و اين دقيقا همان دليلي است كه من امروز اينجا در كنار شما هستم تا به شما دوست عزيز كمك كنم در اينترنت كسب درآمد كنيد!
كسب درآمد از اينترنت در ۷ روز – نسخه چهارم و جديد: دي ماه ٩٣
براي اولين بار در ايران كسب درآمد از اينترنت براي شما آسان شد!

آموزش كسب درآمد از اينترنت در ۷ روز

هفت راه آسان و سريع درآمد اينترنتي را كشف كنيد تا در كمتر از ۷ روز از اينترنت كسب درآمد كنيد. پاسخ تمام سوالات تان كه دنبال آن مي گشتيد همين جاست!

اين روش ها آن قدر ساده هستند كه آرزو ي كنيد اي كاش زودتر آنها را كشف مي كرديد تا خيلي زودتر درآمد پيدا كنيد.

در اين كتاب شما كشف خواهيد كرد…

سه دليل مهم كه چرا كسب و كار اينترنتي بهترين و پرسود ترين روش براي كسب درآمد است. اينجا كشف خواهيد كرد چرا وقتي كه در اين حرفه موفق شويد، ديگر هيچ گاه حتي تصور نمي كنيد كه هيچ شغل ديگري را جايگزين آن كنيد.

چگونه در منزل و فقط با كامپيوتر خود به راحتي كسب درآمد كنيد. براي هميشه با زير دست كسي كار كردن خداحافظي كنيد و كارفرما و صاحب اختيار خود باشيد.

با چه سرعتي مي توانيد شروع به كسب درآمد عالي كنيد؟ اين به ______ و ______ شما بستگي دارد. دانستن اين پاسخ به شما كمك مي كند با انگيزه و اعتماد به نفس بيشتري دست به عمل بزنيد و سريع تر موفق شويد.

يك راه آسان كه حتي بدون تسلط به زبان انگليسي هم از اينترنت پولدار شويد.

چگونه با كمترين سرمايه و فقط ۱۰ هزار تومان مي توانيد درآمد خود را آغاز كنيد.

يك راه آسان و سريع براي گذاشتن از تحريم آمريكا براي ايران و دريافت درآمد خود از شركت هاي خارجي. بدون دانستن اين راه نمي توانيد پول خود را در ايران دريافت كنيد، پس حتما اين روش را مطالعه كنيد.

هفت راه آسان و رايگان براي كسب درآمد فوق العاده از اينترنت. متعجب خواهيد شد اين راه ها چه قدر آسان و مطمئن هستند. شما مي توانيد با هر سن و سرمايه اي از اين راه ها به سادگي كسب درامد كنيد. فقط كافي است روش مورد علاقه خود را از ميان اين ۷ روش انتخاب كنيد و درآمد خود را به سرعت آغاز كنيد.

كشف كنيد چگونه به آساني از گوگل ادسنس
درآمد عالي كسب كنيد

راز هاي كسب درآمد از تبليغات گوگل ادسنس. كشف كنيد چگونه مي توانيد به آساني با قرار دادن تبليغات گوگل در سايت يا بلاگ تان از اين شركت بزرگ و مطمئن بين المللي كسب درآمد كنيد.

يك تكنيك آسان و مهم براي اينكه گوگل حساب شما را تاييد كند. خيلي از ايرانيان از اين راز باخبر نيستند و به همين دليل حساب آن ها توسط گوگل بسته مي شود و درآمد خود را كلا از دست مي دهند. اما شما با دانستن آن مي توانيد به راحتي با گوگل همكاري كنيد و هيچ گاه حساب شما بسته نخواهد شد.

آيا مي توانيد روي تبليغات گوگل خود كليك كنيد تا درآمد بيشتري كسب كنيد؟ اين راز مهم را كشف كنيد…

يك راه ساده براي اين كه درآمد گوگل ادسنس خود را سه برابر كنيد.

آيا مي دانيد چگونه از سايت فارسي خود در گوگل ادسنس درآمد عالي كسب كنيد؟ همان طور كه مي دانيد، گوگل سايت هاي فارسي را به عضويت نمي پذيرد، اما با اين تكنيك ساده و هوشمندانه مي توانيد خيلي آسان از سايت يا بلاگ فارسي خود درآمد كسب كنيد.

پنج شركت مطمئن و پرسود جايگزين گوگل ادسنس كه مي توانيد با قرار دادن تبليغات آنها در سايت تان درآمد بالايي كسب كنيد. اگر به هر دليلي دوست داريد علاوه بر گوگل با شركت ديگري همكاري كنيد و درآمد سايت خود را افزايش دهيد، مي توانيد به سادگي از اين پنج شركت مطمئن استفاده كنيد.

سه دليل فوق العاده مهم كه ممكن است گوگل حساب ادسنس شما را ببندد. _____ و ______ و ________. كشف كنيد چگونه از اينه سه نكته پيروي كنيد تا حساب شما هميشه مطمئن و امن باشد.

خيلي از هم وطنان كه از اين ۳ راز مهم اطلاع نداشتند، حساب گوگل خود و همه ي درآمد شان را از دست دادند. شما با دانستن آنها امنيت درآمد خود را تضمين كنيد تا با خيال راحت با گوگل كار كنيد.

اگر گوگل ادسنس به هر دليلي حساب شما را بسته است، چه كار كنيد؟ چند راه حل آسان براي كسب درآمد بدون ادسنس.

هديه رايگان
ديگران چه مي گويند؟

“كاش زودتر پيداش كرده بودم!”
سلام مونا خانم،

خواستم ازتون تشكر كنم كه به داد ما رسيدين و اين كتاب رو در اختيار من گذاشتين. راستش يك سال و نيم بود كه خيلي دنبال اين كار بودم و هر چي ايبوك فارسي يا خارجي پيدا كرده بودم، خوندم. مطالب خوبي داشتن بازي هاشون، ولي جواب سوال هاي ما ايراني ها رو زياد توضيح نداده بودن. چون مي دونين كه به خاطر تحريم خيلي شرايط مافرق مي كنه.

خلاصه سرتون رو درد نيارم، ديگه خسته شده بودم. تا اين كه يكي از دوستم راجع به سايت شما بهم گفت. من هم فورا كتاب تون را خريدم و يك روزه خوندم. واقعا عالي و مفيد بود. مخصوصا مطالب فصل راجع به ادسنس خيلي به دردم خورد.

كاش زودتر پيداش كرده بودم كه اون چند صد دلار رو هزينه خريده اون همه كتاب خارجي ديگه نمي كردم. ولي خوب ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازه است. خلاصه خيلي متشكرم مونا خانم براي كمك تون.

رضا مقيم خاني
تهران

هديه رايگان

“اين دفعه گوگل حسابم را تاييد كرد.
باورم نمي شد!”
ممنون به خاطر مقاله ها و كتابتون. هم چنين ممنون كه به سوال هايم با حوصله و دقت جواب داديد. مي دونم كه سرتون خيلي شلوغه.

نكته اي را كه درباره عضو شدن در گوگل ادسنس در كتاب تان اشاره كرديد را انجام دادم و موثر بود! اين دفعه گوگل حسابم را تاييد كرد. باورم نمي شد وقتي ايميل گوگل را ديدم. گفتم حتما اين دفعه هم رد كردند، ولي ديدم تاييد شده. اگر فقط به دليل همين كمك هم بود، كتابتون را خوشحالم كه خريدم.

مرجان س.
كرج

درآمد از گوگل ادسنس تازه اول كار است! اينجا با شش
راه پرسود و مطمئن ديگر هم آشنا مي شويد

راه هاي كسب درآمد از گوگل ادسنس كه در بالا به آن ها اشاره شد تازه قسمت كوچكي از اين فرصت طلايي است كه مي توانيد با استفاده از آن درآمد فوق العاده كسب كنيد. شما در اين كتاب با شش راه پرسود و مطمئن ديگر براي كسب درآمد اينترنتي هم آشنا خواهيد شد…

چهار شركت مطمئن و پرسود ايراني شبيه گوگل ادسنس كه مي توانيد از آنها در سايت فارسي خود درآمد بالايي كسب كنيد (حتي دو ميليون تومان در ماه). دريافت پول شما از اين شركت ها از ادسنس آسان تر است، چون ايراني هستند و درآمد شما را مستقيما و به سرعت به حساب بانكي تان در ايران واريز مي كنند.

چگونه با ايجاد فروشگاه اينترنتي خود درآمد عالي كسب كنيد. كشف كنيد پنج راه آسان براي فروش هر گونه محصولات در اينترنت چيست؟

خريد و فروش محصولات در اينترنت در ايران روز به روز پرطرفدار تر مي شود. در آينده ي نزديك پيشبيني مي شود كه اين بازار بسيار عظيم و فراگير خواهد شد. شما مي توانيد از همين امروز از اين فرصت طلايي بهرمند شويد تا از فروشگاه اينترنتي خود درآمد كلاني كسب كنيد.

آيا مي دانيد هفت مرحله آسان براي ايجاد فروشگاه اينترنتي شما چيست؟ با استفاده از اين ۷ مرحله به سادگي و فقط در ۲۴ ساعت فروشگاه آنلاين خود را آغاز كنيد و شروع به كسب درآمد كنيد. از اين ساده تر نمي شود!

۹ ايده ي جالب و آسان براي محصولات مختلف كه در سايت تان مي توانيد به فروش رسانيد. با انتخاب محصولات پرفروش، سود خود را به راحتي چند برابر كنيد.

يك روش ساده و آسان كه بدون داشتن هچ محصولي و يا حتي سايتي در اينترنت درآمد كسب كنيد. اين روش آن قدر ساده و سريع است كه متعجب خواهيد شد چگونه در كمتر از پنج دقيقه مي توانيد شروع به كسب درآمد كنيد.

چگونه با خواندن ايميل و كليك كردن پول در بياوريد. با استفاده از اين راه بسيار ساده و راحت مي توانيد همين امروز شروع به كسب درآمد كنيد. فقط كافي است يك كامپيوتر و ماوس داشته باشيد تا ايميل ها را دريافت كنيد و روي آنها كليك كنيد و پول كسب كنيد.

خبر خوش!
كسب درآمد از اينترنت در يك قدمي شماست…

مشتاق هستيد كه رمز و رموز بالا را كشف كنيد؟ تازه باز هم بيشتر مانده است! در اين كتاب شما با راه هاي بيشتري براي كسب درآمد از اينترنت آشنا مي شويد…

به دنبال كسب و كار پرسود مي گرديد؟ در اين فصل كشف مي كنيد چگونه با شركت هاي معتبر و مطمئن خارجي از طريق اينترنت همكاري كنيد و درآمد ماهيانه بالا به دلار كسب كنيد. هزاران شركت در آمريكا و اروپا به دنبال استعداد و مهارت شما مي گردند. از اين راه آسان كسب درآمد همين امروز به نفع خود استفاده كنيد.

سه سايت رايگان و مفيد براي پيدا كردن فرصت هاي شغلي براي شركت هاي خارجي. در اين سايت هاي رايگان مي توانيد به آساني در ۵ دقيقه پروژه ها و فرصت هاي شغلي درخشاني را در اينترنت پيدا كنيد و درآمد كسب كنيد.

عكس بگيريد و پولدار شويد! يك راه ساده براي كسب درآمد فقط با عكس گرفتن. اگر به عكس گرفتن علاقه داريد، چرا از آن درآمد كسب نكنيد؟ اين يكي از راه هاي ساده و پرسود درآمد اينترنتي است كه معمولا كسي آن را براي شما فاش نمي كند. اما شما در اين كتاب آن را كشف خواهيدكرد.

affiliate marketing چيست و چگونه مي توانيد با فروش محصولات ديگران تا ۷۵% سود خالص كسب كنيد. بله، با استفاده از اين تكنيك ساده مي توانيد در زمان خود صرفه جويي كنيد و به آساني با تبليغ محصولات ديگر شركت ها پورسانت فوق العاده بالا (حتي تا ۶۰ يا ۷۵%) به دست آوريد.

چگونه درآمد خود را از خارج از كشور دريافت كنيد؟ اين مهم ترين مرحله است. بعد از اينكه با تلاش خود از اينترنت درآمد كسب كرديد، چگونه به آساني پول خود را به ايران منتقل كنيد؟ با اين سه راه مهم آشنا شويد تا هر چه زودتر درامد تان به دست تان برسد.

يك راه آسان براي نقد كردن چك هاي دلاري خود علي رغم تحريم امريكا. اين روش بسيار مهم است تا بتوانيد درامد خود را كه در خيلي از شركت ها به صورت چك دلاري برايتان مي فرستند، دريافت كنيد.

چگونه حساب بانكي در خارج از كشور باز كنيد. همان طور كه مي دانيد، داشته حساب بانكي خارجي يكي از مهم ترين مراحل كار تان است چون تمام درآمد شما به حساب خارجي تان واريز خواهد شد.

به دليل تحريم آمريكا، باز كردن حساب بانكي براي ايرانيان در اكثر كشور ها مشكل است. اما شما با اين روش آسان مي توانيد حساب بانكي خود را به سرعت باز كنيد تا درآمد خود را دريافت كنيد.

هديه رايگان
هديه رايگان همراه اين كتاب
(به ارزش ۵۰ هزار تومان)
چگونه به آساني حساب بانكي خود را در خارج از كشور باز كنيد تا درآمد خود را سريع و امن دريافت كنيد؟
همان طور كه مي دانيد، براي دريافت درآمد خود از تمام شركت هاي مطمئن و سرشناس خارجي، به داشتن حساب بانكي در يك بانك خارجي احتياج داريد. به دليل تحريم آمريكا هيچ شركتي پول شما را به بانك هاي ايراني نخواهد فرستاد. اما به آساني با حساب بانكي خارجي خود مي توانيد خيلي سريع درآمد خود را دريافت كنيد.
خبر خوش اين است كه تنها با دانلود اين هديه رايگان، كشف خواهيد كرد در چه بانك هايي به راحتي حساب باز كنيد و چگونه مراحل آن را انجام دهيد. اين كتاب به سادگي هفته ها در وقت ارزشمند شما صرفه جويي مي كند.
پس كتاب كسب درآمد از اينترنت در ۷ روز را همين حالا دانلود كنيد تا در كنار آن اين هديه رايگان را نيز دريافت كنيد.

پولدار شدن از اينترنت براي شما چه قدر ارزش دارد؟

چقدر برايتان ارزش دارد كه …

بالاخره اولين چك درآمد خود را به زودي دريافت كنيد؟

بالاخره به خانواده و دوستان تان ثابت كنيد كسب درآمد از اينترنت امكان پذير است و شما درست مي گفتيد كه مي توانيد

ماهيانه به آساني دو ميليون تومان درآمد كسب كنيد… آن هم فقط با ۳ ساعت كار ساده در روز.

در منزل با كامپيوتر خود به راحتي كار كنيد و خودتان كارفرما و صاحب اختيار خودتان باشيد…

چه قدر همه ي اين ها براي شما ارزش دارد؟

همان طور كه مي دانيد، براي شروع هر كاري به كمي سرمايه گذاري در آن نياز است. خبر خوش اين است كه در كسب درآمد از اينترنت، سرمايه گذاري شما خيلي آسان و كوچك است اما سود درآمد شما بسيار زياد.

پس همين امروز مي توانيد اين كتاب را دريافت كنيد تا پاسخ تمام سوالات خود را پيدا كنيد و درآمد خود را از همين حالا آغاز كنيد…


برچسب: ، رازموفقيت دركسب وكار اينترنتي، رازهاي كسب درآمداز تبليغات گوگل ادسنس، كسب درآمد درمنزل وفقط باكامپيوتر خود، كسب وكاراينترنتي بهترين وپرسودترين روش براي كسب درآمد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۲۰:۰۴ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :